dinsdag 10 februari 2009

Wesley is geboren!

9 Februari om 23:45uur ben ik oudtante geworden.
Mijn nichtje, de dochter van mijn broer, heeft geboorte gegeven aan een zoon en ze hebben hem de naam Wesley gegeven.














Mijn broer en moeder zijn nu onderweg naar Friesland om de kleine te bewonderen.
Wel wat opstart problemen gehad. Onze auto, die hen naar Friesland zou brengen, hield er op het moment supreme mee op. Gelukkig liet de ANWB niet lang op zich wachten. Conclusie was dat de bobine het had begeven. Gelukkig had hij nog een exemplaar in zijn auto liggen en € 128,- later was het euvel verholpen.
Mijn broer was nog geen 2 straten verder toen de auto er weer mee stopte. Gelukkig was René nog in gesprek met de meneer van de ANWB dus zijn ze daar naar toe gereden. Toen bleek dat draad van de bobine naar de verdeelkap en de dynamo storing had. Gelukkig had René de oude niet weggegooid dus toen deze er weer op gezet was kon de reis naar Friesland eindelijk beginnen.

Ik ga er wel van uit dat ze met genoeg foto's terug naar Almere komen zodat ik deze uitgebreid kan gaan misbruiken voor wat scrapmomentjes ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten