woensdag 18 februari 2009

Een weekje vrij

Ik heb lekker een weekje vrij. Ik heb sinds oktober alleen af en toe een dagje vrij gehad dus ik was er ook wel aan toe merkte ik.

Vandaag wat achterstallig onderhoud in het HH gedaan. Met tussenpozen want Aïcha & Karim kwamen nog even gezellig op de koffie en later kwam Danny ook nog even langs.
Inmiddels is het huis weer lekker fris en zit de derde was in de machine.

Straks met Vanessa naar de sportschool voor de club swing. Ik hoop dat ik daarmee de spierpijn van de tai-bo van afgelopen maandag weg kan werken. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn lichaam aan het sporten gewend raakt.

Esther, mijn praktijkondersteuner was trouwens erg tevreden vanochtend; een glucosewaarde van 6.0, 8 kilo eraf en een bloeddruk van 114/78. Helaas vond ze de glucosewaarde nog niet laag genoeg om de dosis medicijnen te verlagen maar als dat het enige is :-)
Ik voel me goed, ben nog steeds gemotiveerd om verder af te vallen dus mij hoor je niet klagen.

Gisteravond onverwacht thuis omdat Heidi de afspraak voor mijn nagels had verzet dus had ik weer even tijd om lekker een kaartje te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten