woensdag 11 februari 2009

Cupcakes!

Gisteravond met Ciske, Daphne & Nathalie naar een workshop cupcakes versieren geweest. Wat was dat leuk zeg!

De voorpret begon al door met z'n drieën "lekker" bij KFC te dineren. Daarna snel naar Wormer waar de workshop om 19.30uur zou beginnen.

Na 2 keer bijna doodgereden te zijn (wat een aso's rijden er toch op de weg) kregen we een telefoontje dat Daphne de weg kwijt was. Gelukkig stond ze op een plek waar wij nog langs moesten dus is ze uiteindelijk achter ons aangereden. Dat was maar goed ook want zonder onze Tomtom waren we echt verdwaald in het donker met alle kronkelweggetjes. We kwamen uiteindelijk mooi op tijd op de locatie waar de workshop gegeven.

Na een kop koffie kregen we uitleg en konden we aan de slag. Rond 22.30uur werd het signaal gegeven dat we moesten gaan opruimen. Daarna zijn we huiswaarts gekeerd alwaar Guillermo, na mijn kunstwerken te hebben bewonderd, 2 cupcakes heeft opgegeten. René heeft ze alleen bewonderd; die lust op één of andere manier geen cake dus die kon ik niet echt blij maken met de cupcakes.

1 opmerking:

  1. Hé Monique,

    Wat leuk dat je ook een blog hebt, ik zal jou blog ook direct even bij mijn favorieten zetten!

    Leuk ook dat je een workshop CC's versieren hebt gevolgd en wat zien ze er yummie uit!
    Jij ook trouwens, je kunt al goed zien dat je afgevallen bent!
    Ik zou ook een workshop CC's versieren gaan doen maar de dame die dat geeft heeft het liefst een groepje van 6 en we zijn met z'n 3-en dus het is allemaal een beetje moeilijk geloof ik. Hoop toch binnenkort bericht te krijgen met een datum want het lijkt me ook zó leuk om te doen!

    Groetjes en welterusten,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen