donderdag 13 mei 2010

DCL sketch #44

Het is alweer een maand geleden dat er iets uit mijn handen kwam. Niet omdat ik de inspiratie miste maar omdat ik momenteel elke avonds met mijn neus in de boeken zit.

Gisteravond mij op de challenge van DCL gestort. Ik doe eigenlijk heel weinig met tags maar moet bekennen dat ik het een leuke challenge vond. Het papier en de bloemen zaten in de DGNB van deze maand en is van BasicGrey(kioshi) .

Dit was de sketch van deze week:


En dit is mijn uitwerking geworden:

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief en leuk kaartje geworden

    bedankt voor het meedoen met DCL
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, dat is leuk gedaan met die bloemen. :)) Bedankt voor het meedoen.:))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!
    Ook leuk papier en de bloemen zijn erg mooi.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Monique.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt, ik vind een tag nooit makkelijk maar als ik deze zie moet ik het toch maar eens proberen.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi mooi die bloemen op de voorkant. bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuk geworden....
    ben je ook maar even gaan volgen.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden, ben ook volger geworden.
    Ik hoop dat je geen migraine meer gehad hebt, ik weet wat het is, heb elke week een aanval.
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen