woensdag 14 april 2010

DCL sketch #40, een beautiful bloggeraward en nog een kaartje.

Zeker een week zo'n last van mijn migraine gehad (5 aanvallen in 1 week) dat ik geen puf had om ook maar iets creatiefs te doen. Vanochtend van de dokter pillen gekregen en over 2 weken kijken we of het heeft geholpen.

Vanmiddag met de sketch van DCL aan de slag geweest. Een vrij simpel kaartje maar ik vind hem zelf wel erg leuk geworden. De sketch zag er als volgt uit:


en daar heb ik dit van gemaakt:

Verder ontving ik van Maureen deze leuke award.

Dank je wel Maureen!

Ik mag nu 10 dingen over mijzelf vertellen:

Ik ben geboren in 1967 in Amsterdam.
Ik woon, naar volle tevredenheid in Almere Buiten.
Over 3 maanden ben ik 3 jaar getrouwd met René.
Ik heb 3 kinderen. Voor één heb ik wat moeite moeten doen; de andere twee kreeg ik er als kado bij toen ik René ontmoette.
Over 2,5 maand word ik oma.
Ik werk 36 uur per week op een HR-afdeling (personeelszaken).
Momenteel ben ik druk bezig met leren om 4 toelatingsexamens te halen om in September toegelaten te worden tot de opleiding HBO Human Resources Management.
Ik hou van kaartjes maken, shoppen, films kijken en motorrijden.
Ik kijk graag naar series zoals The Tudors, House, 24, de Pfaffs, Mercy en Trauma.
Ik ben verslaafd aan Tupperware; om de 2/3 maanden een leuke gelegenheid om met vriendinnen wat af te spreken.
Nu mag ik deze award doorgeven aan 10 andere bloggers. Buiten het blog van Maureen kijk ik ook altijd met veel plezier op de blogs van deze dames:

Verder nog een kaartje dat ik van de week heb gemaakt.

8 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kaarten! De 1e is heel rustig en de het papier is erg mooi.
    De 2e vind ik erg vrolijk en het groene en gele papier past perfect bij de kikkers.
    Gefeliciteerd met je award: erg leuk om je antwoorden te lezen :-)
    En dank je wel dat ik hem van jou mag ontvangen. Ik zet hem zo gauw mogelijk op mijn blog.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zeg enne....ik heb ook regelmatig last van migraine aanvallen en voel met je mee (heb je weleens van YAZ gehoord? Nieuwe anticonceptie pil, helpt mij erg goed), bedankt iig voor het meedoen met DCL, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Monique! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Hopelijk knap je snel weer op!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide kaarten vindt ik erg leuk, de eerste door de rust en eenvoud en de 2e vanwege de kikkers en de kleurencombi.
    Sterkte met de migraine, hopelijk ben je er snel vanaf.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve en mooie kaarten, gefeliciteerd met je award...en dank voor het geven. Leuk ook om te antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai wat vervelend Monique, hoop dat de pillen hun werk goed doen!

    Vind je eerste kaartje super!

    Leuk om jou lijstje van 10 te lezen!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes heb je gemaakt .
    Die van dcl is mooi geworden

    bedankt voor het meedoen met DCl

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Monique,
    Ik hoop dat je weer bent opgeknapt. Ik ken het migraine. HEEEEEEEEEEEEEEL vervelend!
    Mooie kaarten!
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen