zondag 1 maart 2009

Busuitje, Luttelgeest & Challenge

Vrijdagavond hadden we voor de 3e keer een diner-uitje met de reizigers en buschauffeur van bus 262. Door mijn verhuizing naar Almere-Buiten ga ik inmiddels niet meer met deze bus maar het is wel leuk om zo eens in de zoveel tijd iets met elkaar te doen. We hebben per slot van rekening altijd veel lol gehad in deze bus van en naar het werk. Enfin, deze keer zijn wij naar eetcafé Bobbie Beer in Almere geweest waar ik voor de Berebout (gegrilde beenham) ben gegaan. Als toetje heb ik een truffelchocaladetaartje gegeten.......verrrrruuukkkkelijk gewoon ;-) "aan de calorietjes denken we maandag wel weer".





Gisterochtend op bezoek in Luttelgeest geweest bij Paul & Wilma(oom en tante). Na een gezellig middagje met een lekkere rijstslagroomvlaai en een uitgebreide lunch met lekkere broodjes en makreel zijn wij rond 15.30-16.00uur met een achterbak vol prei (vers vh land) weer richting Almere gereden. Guillermo was inmiddels weer thuis. Hij had vrijdag een optreden in Keulen en hij en zijn vrienden hadden besloten om na zijn optreden niet direct terug te rijden maar daar lekker een hotelletje te pakken en pas de volgende dag terug te komen. Ook omdat hij daar nog ergens zijn posters op moest halen.


Gisterenavond was er weer een challenge avond op het dolls forum. Doordat broertjelief even op de koffie kwam en een lift nodig had en omdat ik Guillermo naar de trein moest brengen heb ik de eerste challenge gemist. Ook de laatste challenge heb ik voorbij laten gaan. Ik kreeg ruzie met mijn lijmapparaatje en ik verloor. Toen ik overstapte op de vloeibare lijm werd het zo'n kliederboel dat ik mijn kaart in de prullenbak heb gegooid en het voor gezien heb gehouden. Ik vond het wel weer een superavond met zo'n challenge; het is leuk te zien hoe iedereen zijn eigen sausje over een opdracht gooit...zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Hier in elk geval mijn uitwerkingen van Challenge 2 en 3 waar ik wel aan mee heb kunnen doen.

1 opmerking:

  1. Ohh het kaartje is leuk Monique!
    Ik zat "helaas" op een kinderverjaardag en toen we eenmaal thuis waren had ik geen fut meer om mee te doen ... volgende keer maar weer?!?

    BeantwoordenVerwijderen