zaterdag 30 januari 2010

Happy 101 Award gekregen van Sandra

Via Sandra ontving ik deze leuke award waar ik natuurlijk erg blij mee ben.
Dank je wel, Sandra.


Bij deze award hoor je 10 dingen te vertellen die je blij maken:
  1. Mijn man en onze kinderen
  2. Dat ik over zo'n 19 weken (stief)oma word.
  3. Mijn vriendinnen. Op een tupper-avond, naar een optreden, een high tea, lekker bij-beppen met elkaar.
  4. Mijn werk. Ik vind mijn werk op een HR-afdeling superleuk. Door het samenvoegen van een aantal werkmaatschappijen krijg ik de kans om in 2010 nog meer van mijzelf te laten zien. Nieuwe uitdagingen dus!
  5. Scrappen. Meestal maak ik kaartjes maar ik wil in 2010 toch ook wel weer eens een layout maken.
  6. Motorrijden. Ik heb begin November mijn motorrijbewijs gehaald en ben van plan om veel leuke ritten te maken als de sneeuw eindelijk verdwenen is.
  7. Spelen met Bibi. Bibi is onze jongste poes die als een hondje haar speelgoedmuis naar me toe brengt en wil dat ik hem dan weer weggooi.
  8. Vakantie vieren met natuurlijk veel zon, zee & zand.
  9. Films kijken. Of het nu in de bioscoop is, thuis op een dvd'tje of op de I-pod in de trein....love it!
  10. Een schoon huis. Alles opgeruimd en lekker fris ;-)

Deze award geef ik graag door de volgende mensen omdat zij regelmatig een leuk en lief woord achterlaten op mijn blog.

Maureen
Dora
Floortje
Rianne

Greetz,
Monique

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je award, en dank voor het doorgeven, ik zal er eens over na gaan denken.
    Toch ook altijd leuk om de antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen