vrijdag 20 maart 2009

Thinking of you

Vandaag heb ik een dagje vrij. Eigenlijk omdat ik mijn paspoort kwijt was en dus aangifte wilde doen om daarna weer een nwe aan te vragen maar René vond vanochtend net voordat ik de deur uit wilde alsnog mijn paspoort dus had ik opeens geen verplichtingen meer op mijn vrije dag.

Eerst ben ik met René meegegaan naar de dokter. Door de keuring op zijn werk zijn ze erachter gekomen dat er eiwit in zijn urine zit. De dokter wil even dat hij zijn bloed op een aantal dingen laat testen zoals zijn nieren, diabetes en cholestorol dus dat gaat hij maandag even doen. Ook heeft de dokter aangegeven dat hij toch wel wat moet afvallen om een gezonde BMI te krijgen. Ik hoop dat dit hem over de streep trekt om toch weer naar de sportschool te gaan.

Na de dokter zijn we even naar Schoehuijs gereden om een catalogus op te halen om wat ideeën op te doen voor de tuin. Die moet nog steeds aangelegd worden maar we hebben wat probleempjes met het uitzoeken van de juiste tegel.
Een medewerker van Schoehuijs wees mij erop dat ze morgen restaanbiedingen hebben met tot 70% korting dus we gaan morgen zeker even kijken.

Vanmiddag even naar Papers & Pictures in Doorn gereden om eens te kijken wat zij zoal hebben. Ben toch weer met een aardige tas huiswaarts gekeerd en ga ook zeker nog een keertje terug als zij verhuisd zijn naar de nieuwe locatie.

Vanmiddag nog even mijn kaartje afgemaakt waar ik van de week al mee was begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten